台風だから明日はテレワークに♪
その分、今日にミーティングを詰め込んだから大変だけど…
明日、お家でしょーくんとゆーくんと過ごせるなら、頑張るわ♡
There’s a typhoon coming, so tomorrow is telework day♪
I crammed lots of meetings into today, which was tough…
But if I can spend tomorrow at home with Shoty and Yuty, I’ll do my best♡
![图片[1]-バリキャリママ♡ Busy Working Mommy-pixiv插画-作品交流服务](https://ioss.zxuv.cn/img/16918904/145505814_p0_master1200.jpg)
![图片[2]-バリキャリママ♡ Busy Working Mommy-pixiv插画-作品交流服务](https://ioss.zxuv.cn/img/16918904/145505814_p1_master1200.jpg)
![图片[3]-バリキャリママ♡ Busy Working Mommy-pixiv插画-作品交流服务](https://ioss.zxuv.cn/img/16918904/145505814_p2_master1200.jpg)









私信站长



没有回复内容